February 20, 2011

Selesai

hari terakhir program Kasih. seperti y d jangkakan, dan selalu slot terakhir program mst bnd2 y menyedihkan. menjadi satu kewajipan. bukan nk kata tk bagus, Ok laa tu. sekali sekala flashback Memo lama, dan kita tdk lupa asal usul kita. program pd pagi tuu amalan dlm kump (AMLAK). main poison ball ehh ? aku terkena. Menari Poco Poco, ats arahan Faez. Haha ;) Ok laa. hbs semua tuu, bermula lah sesi photogrphy !! saat plg d nanti kn ;) Haha. tp y ada hny candid dari phone.



selepas AMLAK, sesi Muhasabah Diri. rujuk perkara spt d ats, program y menyedihkan. Harapan Ibubapa setiba nya kami d sini DLL. En Janaidi srh lukis potrait Ibu. d bwh inilah hasil nya. kemudian, seorng demi seorg tampil ke hadapan. mnceritakn kisah masing2. sejujurnya. aku mmg tiada kekuatan utk tampil kehadapan. kalau bab lain aku boleh d kata berani, tp ini lain dari y lain. aku ada sbb y tersendiri.


terlintas dlm fikiranku utk fax sekeping kertas ini kedapa Ibu. Hurrm. pengisian hari ini ? baik mati dari tdk berubah langsung. selalu buat kesilapan y sama acapkali. kita d sini mkn bnd y sama, belajar d bwh lampu y sama, cMart y sama, Mushroom, HEA, HEP dan Oren y sama, tp kenapa y lain boleh berjaya kenapa tdk aku ! plus, kita hayati sama2 LAGU INI (click to view).


CiTU, BEL, MAT akan ku siap kn mlm ini (padahal busy lg dgn FB & Blog ni. Haha) btw, trm kasih program Kasih. kpd 'Kump Power Of 12' trm kasih juga kalau baca especialy Kak Syuzi


No comments:

Post a Comment