March 08, 2011

Bagaimana ...

mencari2. Hurrm. entry kali ni, tk pasti berkenaan apa. mungkin soal hati dan perasaan. pendekkn cerita. simpanlahh cintaku dlm hatimu sayang. baiklahh. ingn d jelas kn d sini. walaupun kita selalu berjumpa tk semestinya wajib bertegur. bila aku nmpk wajah kau, aku Happy. bkn itu sudah cukup? tk perlu nak bg hint semua. cara aku mudah sj. kalau kau tak boleh terima aku mntk maaf. mmg aku pasif kalau bab ini. cukup dgn kenangan lama aku y menhantui smpi skrg. Yess ! i'm look happy almost all the time, but do you know the pain that i have been through all this time. and not just that time, even know the pain still haunting me. walaupun aku berjihrah jauh mana sekali pun, the result is the same. where ever i go, i'm still Shafiq. and thats why my old stories kept coming to me. i miss my old stories, i miss you. to tell you the truth is, i miss every moment with you :'(
Sejarah aku y menhantui kembali


kalau aku ada buat silap, aku mntk maaf. cara aku, sifat aku, perangai aku. cara aku dah tertutup utk tunjk kn y aku syg kan kau. kau boleh fhm kn ? tp kau pun ... tah laa. situasi kita berbeza, sgt berbeza. sukar untk menilai dan menentukan.

my last word is, please don't make my heart broken for the 3rd time. this will be much painful. apa y kau buat, tolong lah jgn tipu aku. kalau kau berubah perangai walaupun kecik, impak dia amat besar bg aku. seperti td :'( i just dont know how to say this, but. I NEED YOU, feels like i wanna Hug you right now :'(

d sudut hatiku y terluka ini terpahat namamu




1 comment:

  1. hahahahahahhahahahahahhahahah.....giler r wehhh :D

    ReplyDelete